Kennismaking en aanmelden

Je bent van harte welkom voor een rondleiding of vrijblijvend gesprek op onze school. Kom samen met je kind(eren) de sfeer proeven en alvast een kijkje nemen in de groepen.

DeRank-40

Kennismaking

Het is altijd mogelijk om binnen te lopen voor een kennismakingsgesprek of inschrijving. Maak je vooraf een afspraak, dan weet je zeker dat wij uitgebreid de tijd voor je kunnen nemen. Tijdens het kennismakingsgesprek vertellen wij je graag alles over de school en hebben we alle tijd om in te gaan op je vragen.

Voor een kennismakingsgesprek kun je een afspraak maken met Wineke van der Priem, onze directeur. Zij is telefonisch te bereiken op nummer 0183-351387, of door een mailtje te sturen naar: info@cbsderankmeerkerk.nl.

De bovenstaande (persoons)gegevens gebruiken we uitsluitend voor het plannen van een kennismaking. Lees onze privacyverklaring voor meer informatie.

Open huis

Wil je eerst vrijblijvend sfeerproeven? Rond januari/ februari organiseren wij een open huis, samen met de andere school in Meerkerk en de BSO. Je bent van harte welkom.

Aanmelden

Ben je enthousiast over onze school? Dan kun je je kind digitaal aanmelden via onderstaand knop.