Buitenschoolse opvang

Op basisschool De Rank is de buitenschoolse opvang goed geregeld door Dichtbij kinderopvang.

De activiteiten bij onze BSO sluiten altijd aan op de leeftijd en interesse van kinderen. Er zijn vaak aparte groepen voor 4-7 jaar en 7-12 jaar. De jongsten vinden het prettig om in een vertrouwde omgeving te spelen, in of dicht bij school. Oudere kinderen zoeken meer zelfstandigheid en uitdaging, bijvoorbeeld op onze sport-BSO’s of de kinderboerderij. Ook bij BSO's waar we kinderen in één groep opvangen, bieden we verschillende activiteiten aan.

BSO Torenkanjers vind je in basisschool De Rank in Meerkerk. Kinderen van 4 tot 7 jaar zijn welkom op BSO Torenkanjers en kinderen tot 13 jaar vangen we op in de voorschoolse opvang.

BSO Burchtkanjers is gevestigd in De Burcht, de prachtige accommodatie van voetbalvereniging S.V. Meerkerk. Deze locatie heeft veel buitenruimte met voetbalvelden en een speeltuin. En, je kind kan na de BSO direct door naar de voetbaltraining.